people

wtorek, 25 grudnia 2012

Wasze tematy, moje posty!

Witajcie! Z danych świąt najlepiej lubię dzień jutrzejszy, gdyż jest najbardziej rodzinnym dniem w naszej rodzinnej tradycji. Wszyscy się spotykają i klimat dobrze odzwierciedla świąteczny czas. Nie lubię zbytnio mówić na swój temat. W moim blogu bardziej kieruję się sprawami życiowymi, które dotyczą każdego z nas, by mogły was zainteresować. Kilka opisów, zdjęć z mojego życia, ale głównie sprawy dość refleksyjne.


I w tym momencie chcę zgłosić się do was! Kolejne posty, będą inspirowane najlepszymi tematami, jakie podacie w komentarzach. Chodzi o to, byście za moim pośrednictwem, sami kreowali tego bloga. Najlepsze,życiowe tematy będą przeze mnie rozwijane w kolejnych postach oraz mam nadzieję, że będą wyłaniane wasze opinie na dane tematy. Tematyka jest dozwolona, piszcie o wszystkim co wydaje się wam ciekawe. Jeśli nie wiecie do końca o co mi chodzi, poczytajcie moje starsze posty. Pisałam o drugim imieniu świąt, co najbardziej Was zszokowało i dało do myślenia. O to właśnie mi chodzi. Osoby, które napiszą najlepsze tematy w komentarzach, które dają do myślenia oraz mnie zainspirują  będą zareklamowane w postach. Czyli na końcu postu wystawię linki danych blogów. Mam nadzieję, że uda mi się Was zachęcić do tego działania. To na prawdę może być ciekawe, gdyż to co Was ciekawi może zaciekawić również innych.


Na końcu chciałabym przekazać Wam dobrą, świąteczną energię, która ostatnio u mnie zawitała. Cieszcie się chwilą i kąciki ust podnieście ku górze. Trzymajcie się!

17 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :) Co do postów, to nie wiem, czy może to być fajny pomysł (mam nadzieję, że tak, no ale), albowiem: kwestia nauki. Dużo osób bowiem często kieruje się tym, że im gorzej się uczysz i im więcej masz pał, tym jesteś większy kozak. A według mnie takie przekonanie jest wręcz żałosne. Powinno się bowiem podziwiać raczej tych, którzy mają świetne wyniki w nauce, a nie tych, którzy mają tzw. "płotek" w dzienniku. Mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! ^^
    Zapraszam na nową notkę, liczę na komentarz <3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo! Mój kolor włosów niestety nie jest naturalny, farbuję szamponetką co jakiś czas:)
    Masz fajnego bloga i również dodaję Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może pokażesz co najbardziej lubisz nosić .? ;> Nie wiem czy to dobra podpowiedź ponieważ nigdy nie byłam dobra w tych klockach :)
    I ostatnie zdjęcie jest świetne *.*

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Co do postów, to obserwuję Twojego bloga i będę zaglądać o czym zdecydujesz się pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga. Też obserwuję :)
    Cieszę się, że przypadła Ci moja playlista do gustu. :P Też słuchasz rapu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaale ty jestes sliczna <3333 Trzeba wydać trochę świątecznych pieniędzy!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka ! trzymam kciuki :) i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym napisała o chińskim nowym roku, bo jest on zupełnie inaczej obchodzony niż ten "normalny" nowy rok, a także dużo bardziej kolorowy i ciekawy :) Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jesteś, Twój blog również. ;))
    Miło by było, gdybyś zaobserwowała mojego ;D
    Dziękuję z góry, ja już obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. super sukienka :)

    + dodaję do obserwowanych ;)
    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń